torsdag den 19. april 2012

Er tilbage i Danmark igen. ja det er lidt før tiden, lang historie men lad os bare sige de regler jo også var helt urimelige! Det er lidt med blande følelser at være hjemme igen, på den ene side er det jo super dejlig at se min familie og venner igen, men savner Brasilien utroligt meget. Det er klart et "år" jeg aldrig vil glemme, og har nu mange venner på den anden siden af jorden som jeg forhåbentligt vil holde kontakt med. Det er faktisk en måned siden jeg kom hjem, og det meste af tiden er gået med at møde de gamle venner, arbejde (ja, har fået arbejde hos paradIS), skype, hænge på sofaen og spist chokolade. De sidste 2 ting er nok ikke det bedste at bruge tiden på, især ikke når jeg i forvejen har taget 10 kg på i Brasilien. Men det stopper her, nu har jeg fået mig meldt ind i fitness world og fra i morgen af prøver jeg at gå på en lille slankekur. Skal jo se godt ud når min kærester kommer til danmark, for det gør han om lidt over 2 måneder!! Og vi skal på Roskilde sammen så bedre kunne det jo ikke blive. Men nu er jeg tilbage, og skal nok være mere aktiv på bloggen nu hvor jeg har tiden til det.

4 kommentarer:

  1. Fedt at du har været i Brasilien i et år! Det må virkelig have været en oplevelse for livet! Virkelig godt billede for resten :)
    -Følger dig nu, ELSKER din blog, den er MEGA fed!

    // www.nivikkaandersen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Fed og ikke mindst inspirerende blog du har dig!
    Plus jeg er helt vild med designet :)

    http://diamondness.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Hey vi du følge min blog, du kan også like min Facebook side? Følge mig på Bloglovin? Vi kunne måske følges?? http://damageddiamond.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. http://mylifeklara.bloggersdelight.dk/
    Davs...vil du ikke følges? <3

    SvarSlet