mandag den 3. januar 2011


2010

1. Årets nytårsforsæt?
tage mig sammen og kæmpe for det jeg vil, stoppe med at ryge, være mere glad og åben.

2. Årets bedste oplevelse?
det var nok roskilde, eller bare Jeppe

3. Årets værste oplevelse?
?

5. Årets bedste fest?
puha det er svært at sige! jeg kan ikke huske dem alle :)

6. Årets druktur?
der har været et par stykker.

7. Årets bedste koncertoplevelse?
alle dem på roskilde

8. Årets største forandring?
Jeppe, og at skulle begynde at tænke på ens fremtid.

9. Årets drøm for 2011?
at jeg når at tage mig sammen, så jeg kan komme til
USAhigh school.

10. Årets bommert?
uh
haha!!

11. Årets musik?
Kings of leon og en masse andet

12. Årets film?
Klovn og due date!!

13. Årets pengesluger?
Joe and the juice, sushi og sko.

17. Årets mest meningsløse køb?
en chokoladekalender jeg ikke har fået åbnet endnu.

19. Årets tv program?
har ikke rigtigt fået set tv

20. Årets
outfit (dit eget)?
haha sjovt spørgsmål

21. Årets pestilens (person/ting)?
sne og kulde

22. Årets rejse?
USA

23. Årets største fortrydelse?
ved det ikke

2011

1. Hvad tror du bliver den største oplevelse?
hvis jeg tager mig sammen og tager til USA så klart det! hvis ikke så bliver det sikkert thailand.

2. Andre store oplevelser?
roskilde selvfølgelig, og at starte på gymnasiet eller hvad det bliver til.

3. Hvad vil du opnå?
mine ønsker

4. Hvad vil du blive bedre til?
være positiv og shoppe (er faktisk ret elendig til det)

5. Store investeringer?
nu har jeg haft min iPhone 3G i 2 år, så tænker lidt på en iPhone 4.

6. Nye venner?
får jeg da helt sikkert.

7. Du tror 2011 bliver:
et super svedigt år, med en masse gode oplevelser jeg kan leve længe på :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar