tirsdag den 15. juni 2010

jeg har et spejlreflekskamera, men jeg bruger det aldrig. Det er simpelhen ikke iorden! jeg vil og SKAL begynde at bruge det meget mere.. grunden til at det ikke er blevet brugt er nok fordi jeg er bange for at det bliver ødelagt hvis jeg tager det med nogen steder, men hvad er det for en latterlig tanke? den skal jeg af med, så fra nu af vil jeg have det med overalt (næsten da)
min roskilde billet er kommet, og gud hvor er den dog bare piv fræk som den ligger der, og lyser op på mit skrivebord. håber faktisk på fredag også.. men jeg ved ikke helt om Sofie mener det så seriøst som jeg gør, og hvis ikke skal jeg nok snart til at finde en anden der gider! men hvem??








































































et par billeder taget med det ellers så ubrugte dejlige kamera

Ingen kommentarer:

Send en kommentar