søndag den 13. juni 2010

hjernedødt

Var lige hvad aftenen var i går! brugte for det første hele eftermiddagen på at ligge og sove hos Emma, hvorefter jeg så tager hjem for at gå i bad og derefter tage hjem til Emma igen for at gøre mig klar til gubbi's fest.
festen var sweet! stiv? ja det tror jeg da lige jeg blev lidt af. fik da både stjålet en pap figur fra 7, spist en hele pose kammerjunker (øv, det ret ulækkert!) min søvn blev hos krabbe sammen med Sofie, Andreas og en lade eller hade eller noget i den stil. motion har jeg da også fået lidt af eftersom mig og Sofie valgte at gå i 2 timer hjem fra krabbe, med syge omveje og det hele..
jeg håber på at der snart er nogen søde mennesker der gider ligge et par sikkert meget uheldige billeder på face så jeg kan låne dem og smække dem her ind på bloggen (-;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar