fredag den 14. maj 2010

shh stjålet

Navn: Cille (eller faktisk Cecilie, men nej bare Cille)
Fødselsdag: 21-09
Køn: kvinde
Øjenfarve: hmm blå grønne grå? jeg ved ik helt hihi ;-)
Hår farve: brunt
Højre eller venstre håndet: venstre
De sko du går i: ugg støvler, le coq sportif sorbonne textile og converse All stars
Det du er bange for: tyve, kirkegårde og klamme so dyr
Din livret: mexicansk!!
Din første tanke når du står op: shit! (i hverdagen) hvad er klokken i (weekenden)
Det du bedst kan li' ved dig selv: åh, den er svær! lol
Pepsi eller cola: jeg kan ik smage forskel..
Mcdonalds eller Burger King: spiser det aldrig, så er ligeglad
Adidas eller Nike: hvad er det her for nogle spørgsmål?
Ice tea eller te: ICE TEA!! mums
Chokolade eller vanilje: chokolade
Ryger du: hmm desværre lidt fest
Synger du: ja, og jeg har ondt af dem som hører på det. hehe
Går du i bad: ja
Er du forelsket: nææ
Kan du li' skolen: mon dog
Vil du giftes: hvem ved?
Tror du, at du er tiltrækkende: nej
Kan du enes med dine forældre: til dels

i sidste måned?
Drak du alkohol: ja
Røg du: ja
Blev du fuld: ja
Shoppede du: ja
Spiste sushi: ja
Kom på en scene: nej
blev droppet: nej
bagte hjemmelavede kager: nej
stjålet noget: nej

hvad skal drengen have?
Bedste øjenfarve: hm kan det ikke være ligemeget?
Bedste hårfarve: ja jeg hælder nok mest til det brune
Kort eller langt: ik for kort og ik for langt..
Højde: højere end mig

hvis jeg var?
Hvis jeg var en måned ville jeg være: December den er såååå hyggelig
Hvis jeg var en dag i ugen: fredag eller lørdag
Hvis jeg var et tidspunkt på dagen: 20.00
Hvis jeg var en planet: ehm.. blank
Hvis jeg var et dyr: sommerfugl eller en fisk
Hvis jeg var en retning: wtf?
Hvis jeg var et møbel: stor fed blød seng
Hvis jeg var et træ: et højt et
Hvis jeg var en blomst: jeg ved ik en skid om blomster
Hvis jeg var et instrument: en guitar
Hvis jeg var en følelse: forelskelse
Hvis jeg var en farve: blååå
Hvis jeg var en grøntsag: gulerod
Hvis jeg var en bil: mini cabriolet
Hvis jeg var en sang: det ville skifte hele tiden
Hvis jeg var et tal: 6

det ene eller det andet?
Mad eller søvn: mad klartKontroller stavning
Lilla eller grøn: lille
Svømme eller ski: Snowboard
Pizza eller salat: Pasta salat (det er jo også en salat)
Salt eller peber: salt tror jeg da
Kærlighed eller venner: venner
Ketchup eller remulade: ketchup
Bil eller lastbil: bil

favorit?
Farve: stort, grå, hvid
Film: der er et par forskellige (altså hvis der er nogen der skulle være i tvivl så er det ik en film)
Sko: ugg bamsestøvler
Sang: skifter tit (lige nu john mayer heartbreak warfare)
Butik: mange
Sted at være: hjemme
Dyr: hund
Person: kat og elli
Ting at gøre i din fritid: spise ude, feste, sove
Type musik: alt det fede ;-)
Tv show: pinligt nok paradise hotel og desperate housewives

Ingen kommentarer:

Send en kommentar