fredag den 14. maj 2010

konfirmation..

jaa, så var det i går det hele gik løs, og ihh det var sweet!
dagen startede kl. 8 hvor jeg helt af mig selv vågnede (meget underligt!?) jeg troede jeg havde enormt travlt, men efter 2 timer kunne jeg smide mig på sofaen og slappe.
kl. blev halv 12, og jeg kørte ned til kirken hvor jeg mødte de andre søde konfirmander. hele kirke tingen var egentligt ik så keeeeeedelig som jeg havde forventet.
efter kirken gik turen til Lyngby sø, hvor bådfarten ventede med champagne, jordbær, vindruer, ananas og grissinier, på mig og mine gæster.
vi kom til fest lokalet, hvor en fantastisk mad stod klar.
uden maden fik jeg hele 7 sange og en lang flot tale fra mine forældre ;-) det var nice!
gaverne.. jaa, de var da okay, men ik helt som håbet! det blev til 9100 kr. fladskærm tv, ringe, gavekort, parfume og sprut (hvor sygt! fik en vodka med guld i hahah)
nårh men alt i alt var det en utrolig dejlig aften!!
tak for den! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar