søndag den 23. maj 2010

hej igen.

hej blog. længe siden! dejligt at se dig igen..
ja jeg har bare haft for travlt til at blogge! ;-) men det går nok også hæhæ
blå mandag, uff det naijs! flere af dem ville være perfekt, hver mandag skulle faktisk bare være en blå mandag (ej okay måske ik).. ville gerne skrive et helt indlæg om den, men ej det sker ikke! men om min pinse weekend kan jeg da godt skrive et par ord om.
den startede med en hyggelig aften i fælledparken med den søde elli(ot), stivheden blev vild og de gamle blev ikke glade da jeg endelig kom hjem hihi.
lørdagen var det op kl. 7 så jeg kunne være på arbejde kl. 8.. åh gud det var hårdt! efter 7 timers arbejde var jeg blevet 2 lækre jordbærtærter rigere og så træt at jeg ikke orkede at tage til fest! derfor fik min mor en ide om at vi skulle cykle ned til sticks'n'sushi og tage 2 go med ned til søen, men kl. blev hurtigt 7 og solen forsvandt så vi endte med at sidde på sticks. 12 ruller blev spist, men nej min mave var ikke mæt så 8 flere blev lige bestilt (læks!!!!) efter gik vi i biffen og så dear john, og ja den var da meget sød..
i dag = røøøøøv syg!! og resten af aftenen vil jeg holde fest med facebook og tv'et (hvorfor er jeg så kedelig at blive hjemme i aften?? wft)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar